سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان

08 خرداد 1402 10:38 521 بازدید

در آمفی تئاتر روباز کاشان مهر صورت گرفت:

جشنواره "امید و نشاط"، ساکنین شهرک خاتم الانبیا را دور هم جمع کرد

جشنواره "امید و نشاط"، ساکنین شهرک خاتم الانبیا را دور هم جمع کرد

جشنواره"امید و نشاط" از سری برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در آمفی تئاتر روباز کاشان مهر، شهرک خاتم الانبیا(مسکن مهر) با حضور ساکنین این شهرک برگزار شد، که شهروندان نیز از این حرکت فرهنگی شایسته، استقبال کردند.

در این جشنواره که با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از جمله سرود توسط دانش‌آموزان مدرسه دخترانه مهر ۲ شهرک خاتم الانبیاء، نمایش با سرپرستی رضا کریمی با موضوع معرفی مفاخر و اماکن کاشان، سخنرانی مرتضی کاشانی‌نژاد، استاد دانشگاه و‌ کارشناس ارشد روانشناسی مثبت گرا در قالب داستان، نمایش و مسابقه پیرامون تصمیم گیری صحیح در سایه تحقیق و تکمیل اطلاعات در مورد یک موضوع، دکلمه‌خوانی راحیل خدایی در وصف حضرت معصومه(س) همراه بود، ساکنین این شهرک در مقاطع سنی مختلف حضور داشتند.

در این مراسم احسان ملایی به عنوان خواننده حضور داشت و اجرای سرود توسط گروه باران و حرکات نمایشی از سوی دختران تکواندو کار، شهرک خاتم الانبیا، معرفی و تقدیر از دختران نخبه قرآنی،هنری و ورزشی این شهرک از دیگر برنامه‌هایی بود، که فرصت دیدار اهالی ساکن این شهرک در منطقه ۴ شهری را ایجاد کرد.

همچنین در حاشیه این جشنواره دختران شهرک خاتم الانبیا نیز اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی، سیاه قلم، طراحی و نقاشی روی چوب کردند و از سوی مرکز جامع خدمات سلامت حاج علی مهرپرور، سنجش سلامت (bmi و فشار خون ) انجام شد.


نظرات کاربران